Artivia.pl z GutPR
Wirtualna agencja prasowa Artivia.pl nawiązała współpracę z GutPR. W ramach umowy Artivia dostarczy różnego rodzaju teksty i materiały graficzne dla potrzeb prowadzonych przez GutPR działań social media. Zainteresowaliśmy się Artivią z uwagi na interesujący model działania - niespotykany do tej pory na rynku polskim. Do współpracy przekonała nas kompleksowość zaproponowanych usług oraz doświadczenie w dostarczaniu materiałów do serwisów internetowych wszelakiej maści - powiedziała Hanna Gut, współwłaścicielka agencji GutPR.
Bardzo cieszymy się z nawiązanej współpracy z tak znaczącą na rynku firmą jak GutPR. Cieszy nas fakt, że to kolejny duży partner, który obdarzył nas zaufaniem. Naszym głównym atutem, jako agencji działającej w modelu social-reporting, jest możliwość przygotowania właściwie nieograniczonej liczby wartościowych treści, nie tylko typowych artykułów, ale także grafik, zdjęć, materiałów audio i wideo. Jest to szczególnie wygodne dla firm PR, obsługujących klientów z wielu branż, wykorzystujących wszechstronne i złożone formy promocji - dodała Małgorzata Litorowicz, dyrektor ds. marketingu serwisu Artivia.pl
Umowa ma być początkiem długoterminowej współpracy pomiędzy Artivią a GutPR.
GutPR to kreatywna agencja public relations działająca w służbie dobrego PR. GutPR skupia profesjonalistów, posiadających doświadczenie na rynku budowlanym, wnętrzarskim, spożywczym, finansowym, informatycznym, farmaceutycznym i SPA. Agencja GutPR to dobry wybór dla firm, którym zależy na długotrwałym i skutecznym budowaniu pozytywnego wizerunku.
Artivia.pl to debiutujący na początku 2012 roku projekt internetowy wyspecjalizowany w dostarczaniu treści dziennikarskich, reportażowych i multimedialnych. Artivia.pl działa zarówno w modelu B2B, gdzie dedykowane treści są tworzone na indywidualne zamówienie klientów biznesowych, jak i w modelu B2C modelu umożliwiając użytkownikom wyszukiwanie i pobieranie pojedynczych utworów ze zgromadzonych zasobów.
Nadesłał:
GutPR
|