Andreas Moll wiceprezesem ds. marketingu, produktu i merchandisingu w ASICS EMEA
Andreas Moll awansował w strukturach ASICS na stanowisko wiceprezesa ds. kategorii, obejmujących marketing, produkt i merchandising w regionie EMEA.
W nowej roli będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój kluczowych obszarów, takich jak performance running, sportstyle oraz core performance sports, w tym tenisa ziemnego i sportów halowych.
Andreas Moll posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży sportowej. Ma na swoim koncie liczne sukcesy w rozwoju kategorii produktowych i wzmacnianiu pozycji marek na konkurencyjnym rynku. Przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję dyrektora kategorii running w ASICS, gdzie przyczynił się do optymalizacji portfolio produktów biegowych oraz zwiększenia widoczności marki w Europie.
Jego strategiczna wizja i przywództwo umocniły pozycję marki jako lidera w kategorii obuwia biegowego, czego dowodem są innowacyjne produkty dopasowane do dynamicznie zmieniających się potrzeb sportowców.
Kariera Andreasa w ASICS rozpoczęła się w 2012 roku na stanowisku Merchandise Managera Footwear. Następnie obejmował kolejne kluczowe role, w tym Senior Merchandise Managera Footwear EMEA oraz Merchandising Directora Footwear. Przed dołączeniem do ASICS, zdobywał cenne doświadczenie w PUMA oraz Amer Sports Corporation w Niemczech, dzięki czemu doskonale rozumie potrzeby konsumentów i dynamikę rynku.
Andreas odegrał kluczową rolę w rozwoju ASICS w naszym regionie od momentu dołączenia do firmy w 2012 roku. Ma imponujące doświadczenie i dogłębną znajomość naszej branży. Obejmując tak istotne stanowisko, nadal będzie odpowiedzialny za intensywny rozwój marki w Europie – skomentował Carsten Unbehaun, CEO ASICS EMEA.
Moll objął nowe stanowisko w styczniu 2025 roku, zastępując Gary’ego Rauchera, który został globalnym szefem marketingu ASICS.
Nadesłał:
2pr
|