Amadeus wyróżniony za styl zarządzania i relacje z klientami


Amadeus wyróżniony za styl zarządzania i relacje z klientami
2010-10-12
Wyróżnienie przyznano w plebiscycie zorganizowanym przez amerykański serwis branżowy The Beat, w którym wzięło udział ok. 6 tys. osób z 250 firm na całym świecie

Amadeus, wiodący dostawca rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej, został uznany za najbardziej podziwianego dostawcę technologii. Wyróżnienie przyznano w plebiscycie zorganizowanym przez amerykański serwis branżowy The Beat, specjalizujący się głównie w turystyce biznesowej.

Przeczytaj również:

W rankingu wzięło udział ok. 6 tys. osób z 250 firm na całym świecie. Firmę Amadeus zakwalifikowano do grona laureatów wyselekcjonowanych na podstawie 6 kategorii.

- Jak co roku organizacja plebiscytu z udziałem naszych czytelników sprawia nam dużo radości - mówi Jay Campbell, założyciel The Beat. - Szczególnie satysfakcjonujący jest fakt, że nagrody te są przyznawane na podstawie opinii kluczowej kadry kierowniczej i uczestników procesu zarządzania i dystrybucji podróżami - dodaje.

Pytanie zadane czytelnikom The Beat dotyczyło tego, którą firmę podziwiają i cenią najbardziej ze względu na jej politykę, styl zarządzania i relacje z klientami.

- Amadeus od dawna angażuje się jako partner w dostarczanie technologii dla branży turystycznej. Tytuł przyznany przez odbiorców The Beat, znawców swojej branży, jest doskonałym świadectwem uznania firmy Amadeus pod względem oferowania innowacji jako dostawcy IT dla tej branży - mówi Vic Pynn, wiceprezes odpowiedzialny za działania w obszarze IT Amadeus w biurach podróży i hotelach w Amerykach.

Użytkownicy The Beat to w głównej mierze organizatorzy bądź nabywcy usług związanych z podróżami i technologią turystyczną. Prawie połowę czytelników stanowią osoby odpowiedzialne za zarządzanie podróżami w korporacjach. Reszta odbiorców pochodzi z firm działających w zakresie finansów, technologii, mediów, linii lotniczych, konsultingu, a także spośród innych dostawców branży turystycznej.

- Jako, że Amadeus kontynuuje politykę zwiększania działalności na rynku Ameryki Północnej, naszym celem stało się uważne śledzenie potrzeb naszych klientów i dostarczanie im rozwiązań w innowacyjny sposób. Docenienie naszych starań przez odbiorców The Beat przyjmujemy jako ogromny zaszczyt i krok naprzód zwłaszcza, że The Beat cieszy się popularnością wśród szerokiej grupy odbiorców - dodaje Dwayne Ingram, wiceprezes ds. linii lotniczych i dystrybucji Amadeus w obu Amerykach.

Uroczyste przyznanie tytułu odbyło się podczas konferencji The Beat Live w Chicago pod koniec września br.

Informacje o firmie Amadeus

Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej. Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (firmy jak i turyści indywidualni).

Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach. W 2009 roku system Amadeus przetworzył ponad 670 milionów transakcji.

Amadeus ma swoje placówki w Madrycie (siedziba główna firmy i dział marketingu), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny - centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 72 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.

Spółka jest notowana na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem „AMS.MC". W 2009 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2,461 mln euro oraz EBITDA w wysokości 894 mln euro. Amadeus zatrudnia na całym świecie ponad 9 300 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.

Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl


Kontakt dla mediów

Joanna Parasiewicz

Senior Account Manager

Dział Nowych Technologii

Sigma International (Poland) LTD

tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 140

e-mail: joanna.parasiewicz@sigma.com.pl

www.sigma.com.pl


Elżbieta Więckiewicz

Junior Account Manager

Dział Nowych Technologii

Sigma International (Poland) LTD

tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 108

e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl

www.sigma.com.pl



Nadesłał:

EW

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl