Alfavox w publikacji Outsourcing Destination Guide Poland
Artykuł autorstwa Alfavox pojawił się w najnowszej publikacji Niemieckiego Stowarzyszenia Outsourcingu, która jest formą przewodnika po firmach oferujących nowoczesne usługi outsourcingowe oraz producentach oprogramowania informatycznego.
Przewodnik zawiera teksty dotyczące polskiego rynku, jego celem jest przybliżenie czytelnikom otoczenia gospodarczego kraju, a także dokładny opis polskiego przemysłu ITO i BPO. Firmy przedstawiają w nim swoje możliwości, opisując konkretne studia przypadków. Alfavox w swoim materiale pokazał, jak stosowanie odpowiednich rozwiązań dla call center optymalizuje funkcjonowanie biznesu.
- Dziś każdy biznes musi dbać przede wszystkim o doskonałe zaplecze technologiczne wspierające działalność oraz o koszty. Nie inaczej jest w przypadku call centers, dla których systemy informatyczne są jedną z podstaw funkcjonowania, dlatego muszą nie tylko być nowoczesne, ale również zapewniać utrzymanie optymalnego poziomu kosztów – czytamy w opublikowanym w przewodniku tekście Janusza Tomiczka, prezesa Alfavox.
Case study Alfavox opisuje działania dla niemieckiego call center, posiadającego oddziały w kilku miastach. Analizuje sytuację wyjściową, opisuje zastosowane rozwiązania i pokazuje osiągnięte efekty.
Celem publikacji Outsourcing Destination Guide Poland jest ułatwienie znalezienia odpowiednich i wartych uwagi dostawców usług outsourcingowych w Polsce osobom decyzyjnym z Niemiec.
- Alfavox ma na swoim koncie wiele kontraktów, nie tylko z polskimi firmami. Chcemy o tym opowiadać naszym partnerom biznesowym – i w Polsce, i w Europie – zależy nam bowiem na tym, aby widzieli w nas oni wiarygodną firmę z dużym doświadczeniem. Tego typu publikacje, które pokazują sytuację naszych klientów przed i po wdrożeniu rozwiązań Alfavox, mocno uwiarygodniają nasze produkty i pracę – dodaje Janusz Tomiczek.
Więcej na temat Outsourcing Destination Guide Poland pod linkiem:
http://www.outsourcing-destinations.org/
Nadesłał:
K-myk
|