Agito.pl wśród najcenniejszych polskich marek


2012-12-21
Sklep internetowy Agito.pl wysoko w prestiżowym 9. Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek opracowanym przez dziennik „Rzeczpospolita”.

Jeden z największych sklepów internetowych w Polsce – Agito.pl – znalazł się na wysokiej, piątej pozycji
w kategorii „Handel” wśród wyróżnionych marek Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek zorganizowanym przez dziennik „Rzeczpospolita”.

Przeczytaj również:

Agito.pl zdobyło 407 punktów w kategorii „Moc marki” wobec 384 punktów w roku ubiegłym,  wyprzedzając takich graczy sprzedaży jak np. Komputronik, Euro RTV AGD, Empik, czy Mix Electronics.
W ogólnym zestawieniu sklep Agito.pl uplasował się na 205. pozycji na 330 podmiotów, a jego wartość
w porównaniu do zeszłorocznej oceny wzrosła o 44%.

W bieżącym roku Agito.pl wprowadziło wiele udogodnień dla swoich klientów, m.in. oferując im możliwość zakupów na raty całkowicie online, dzięki którym możliwe jest otrzymanie pożyczki na zakupy
o wartości od 300 zł do 20 000 zł bez wychodzenia z domu, podpisywania dokumentów i zaświadczeń
o zarobkach czy zatrudnieniu. Agito.pl otworzyło też 6 nowych Punktów Odbioru Osobistego
w największych polskich miastach, dzięki czemu klienci nie muszą płacić za koszty przesyłki zamówionych produktów.

Na publikowany od dziewięciu lat Ranking składają się najsilniejsze i największe marki, które charakteryzują się polskim pochodzeniem. Zestawienie, jako pierwsze w Polsce, oparte jest na kryteriach finansowych. Pozycja obliczana jest według szacowanych wartości marek wyrażonych w kategoriach pieniężnych. Jak podkreślają organizatorzy, w ten sposób weryfikowane są prestiż i lojalność wobec marki.

Ranking Najcenniejszych Polskich Marek został opublikowany 19 grudnia 2012 r. w dzienniku  Rzeczpospolita”.



Nadesłał:

White Magick

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl