Agencja Idealia z nowym Graphic Designerem
Agencja interaktywna Idealia wzmacnia dział graficzny. W lutym do zespołu dołączyła Ewa Kotowska, obejmując stanowisko Graphic Designera.
Ewa Kotowska rozpoczęła pracę od połowy lutego br. Odpowiedzialna będzie za tworzenie projektów graficznych – zarówno na użytek Internetu, jak i offline’owych oraz optymalizację i audyt serwisów www pod kątem merytorycznym czyli dbanie o ergonomiczność interfejsów i dobrą architekturę informacji. Poza projektami realizowanymi dla klientów agencji, Ewa włączy się również w projekty wewnętrzne Idealii.
- Od dnia powstania Idealii duży nacisk kładziemy na stałe podnoszenie naszych kompetencji. Pomimo dużej konkurencji na rynku sukcesywnie udaje nam się nawiązywać współpracę z nowymi klientami, dzięki czemu możemy się rozwijać, zatrudniając wartościowych pracowników - mówi Adam Biernacki, Prezes agencji Idealia.
Ewa Kotowska posiada bardzo duże doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu stron internetowych, tworzeniu animacji typu flash czy projektowaniu graficznym materiałów offline, takich jak ulotki, reklamy prasowe, roll-upy, opakowania produktów. Pracowała dla klientów z różnych branż, np. Orange, Play, Kamis, Mokate, Avon, Toyota, Gadu Gadu czy Lotto. Ewa posiada również szerokie umiejętności w zakresie profesjonalnej fotografii studyjnej i produktowej, zaawansowanej obróbki zdjęć i postprodukcji.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z dołączenia Ewy do zespołu Idealii. Jej dotychczasowe doświadczenie i umiejętności są dla nas dużym wsparciem. Ewa wniosła w naszą pracę i projekty nowe spojrzenie, wiele świeżości i ciekawych pomysłów - dodaje Urszula Ptak-Małysiak, V-ce Prezes Idealii.
Pozycja Graphic Designera jest nowoutworzonym stanowiskiem w Idealii.
Nadesłał:
Idealia
|