Action Global Communications – 40 lat na rynku


Action Global Communications – 40 lat na rynku
2011-10-19
Action Global Communications, niezależna agencja oferująca pełną obsługę public relations, obchodzi dzisiaj 40. rocznicę swojej działalności.
Przeczytaj również:
W swojej historii firma obsługiwała wiele znanych i światowych marek. W tym czasie zbudowała również szeroką sieć stowarzyszonych firm w Europie Centralnej i Wschodniej, Rosji, Wspólnocie Niepodległych Państw, Centralnej Azji, Bliskim Wschodzie, Północnej Afryce i w obszarze Morza Śródziemnego.
“Pod koniec lat 80-tych podjąłem decyzję o stworzeniu agencji PR, która będzie oferować pełen zakres usług na tzw. rynkach wschodzących Obecnie rynki te już nie tylko leżą w kręgu globalnego zainteresowania, ale również napędzają światową gospodarkę” – mówi Tony Christodoulou, założyciel i dyrektor Action Group. – „Action Group, której działalność rozpościera się na obszarze od Kazachstanu i Pakistanu na wschodzie, po Maroko i Belgię na zachodzie, stale pozostaje w czołówce, jeśli chodzi o rozwój i wykorzystanie nowoczesnych narzędzi public relations.”
Pierwszym klientem firmy założonej w 1971 w Nikozji (Cypr) była poprzedniczka British Airways - the British Overseas Airways Corporation. To dało początek 40 letniej współpracy agencji i przewoźnika lotniczego. W 1988 Action otworzyła pierwszą, obecnie najstarszą na rynku, agencję typu full service w Atenach i tak rozpoczął się proces tworzenia sieci, która obecnie liczy 44 biura na całym świecie. W ciągu kolejnych lat marka Action szybko rozpowszechniła się na Bliskim Wschodzie oraz w Europie Zachodniej.
Lokalizacja głównego biura w Nikozji nie jest przypadkowa – jest ono położone w centrum regionu, w którym działa Action Group.  „Zarówno strefa czasowa jak i geograficzne położenie na Cyprze pozwala na efektywne zarządzanie całą siecią” – uzupełnia Christodoulou. – „Przez ostatnie 10 lat nasze centrum koordynacyjne i konsultacyjne w Nikozji stało się punktem, w którym nasi klienci mają dostęp do kontaktów umożliwiających organizację kampanii na wielu rynkach naraz. Jest to możliwe dzięki szerokiej siatce firm stowarzyszonych z nami.”
Przez te wszystkie lata Action pracował i nadal pracuje dla wielu światowych marek i instytucji. Są wśród nich m.in. Amadeus, Abu Dhabi Tourism Authority, OMV Group, Boehringer Ingelheim, BP, New Zealand Trade and Enterprise, Aston Martin, Microsoft, Nabucco, and Siemens. Firma doradza również administracji  i organom z nią powiązanym oraz prowadzi działania komunikacyjne dla programów unijnych.
„Action Global Communication inwestuje w zasoby i ludzi, by móc zaoferować usługi sprawdzające się i dające przewagę w świecie, w którym niezwykle istotna jest informacja” – podsumowuje Christodoulou. – „Na każdym rynku zatrudnieni są specjaliści, którzy rozumieją swój rynek i zmiany zachodzące w tej branży. Naszym celem, podobnie, jak przez ostatnie 40 lat, jest dostarczanie najlepszych usług i najwyższych wyników naszym klientom.”
Action Global Communications ma swoją reprezentację na polskim rynku od końca lat 90-tych, a od 2009 wyłącznym przedstawicielem organizacji jest agencja public relations ITBC Communication. Siedziba firmy mieści się w Warszawie. Agencja zatrudnia zespół 15 konsultantów. Wśród obecnych klientów są takie firmy, jak: AB S.A., Asseco Business Solutions S.A., Creative, Enigma Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o., Epicor Software Corporation, Infortrend Corporation, Jabra, Motorola Solutions, Polycom, Symantec, Epsylon Sp. z o.o., Grodno S.A., Rank Progress SA.


Nadesłał:

ITBC_Com

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl