42 tys. pierwszych klientów Posnanii


42 tys. pierwszych klientów Posnanii
2016-10-21
Wczoraj w Poznaniu spółka Apsys otworzyła Posnanię – największą w tym roku inwestycję handlową w Europie Środkowej o wartości 1,2 ml\d zł. Ceremonię uświetniła aktorka, modelka, projektantka kolekcji modowej – Eva Longoria. W ciągu trwającej 4 godz. nocy zakupów Posnanię odwiedziło 42 tys. klientów.

W części oficjalnej otwarcia Posnanii wzięli udział m.in. przedstawiciele inwestora – Grupy Apsys, firm wykonawczych i najemców. Podczas następującej później 4 godzinnej nocy zakupów Posnanię odwiedziło 42 tysiące klientów. Skorzystali oni z licznych promocji i atrakcji przygotowanych przez centrum i najemców.

Przeczytaj również:

 

– Tak duża frekwencja na otwarciu to dla nas dobry prognostyk. Zbudowaliśmy nowoczesną przestrzeń handlową, która jest atrakcyjna dla najemców, ale jest też miejscem gościnnym i przyjaznym. Posnania to koncept oparty na szerokim wyborze marek, komforcie klienta, designie i technologicznych nowościach – powiedział Benoit Charles, Dyrektor Generalny Apsys Polska.

 

Środową noc zakupów uświetniła swoją obecnością Eva Longoria – amerykańska aktorka, modelka i projektantka kolekcji modowej, która wraz z jury – Łukaszem Jemiołem (projektantem mody), Anną Zejdler-Ibisz (redaktor naczelną Gali), Marceliną Zawadzką (modelką oraz prezenterką telewizyjną) i Anną Zeman (stylistką i kostiumografem) wybrała zwycięską kreację w konkursie dla młodych polskich projektantów Dress for the Star. Zaprojektuj sukienkę dla Gwiazdy. Eva Longoria zaprezentowała też klientom Posnanii swoją autorską kolekcję z serii The Limited uzupełnioną stylizacjami wybranymi w butikach centrum.

 

Wydarzenia towarzyszące wielkiemu otwarciu centrum potrwają do soboty, 22 października. Poprowadzi je Filip Chajzer, który na scenie i przed kamerami krążącymi po obiekcie porozmawia z klientami i całą plejadą zaproszonych gwiazd. Jessica Mercedes, Iza Miko, Basia Kurdej-Szatan i Mezo przetestują i opowiedzą o oferowanych przez Posnanię innowacyjnych usługach na nowo definiujących pojęcie wygody i przyjemności z zakupów. Atrakcje związane z inauguracją Posnanii potrwają do soboty. W tym czasie w kilkuset sklepach i markowych butikach w Posnanii czekać będą dalsze rabaty i promocje przygotowane przez Posnanię i dwutygodnik „Gala”. W sobotę 22 października czterodniowe atrakcje i specjalne promocje zakończy koncert Grzegorza Hyżego.

Posnania to nowoczesne centrum, które łączy funkcje zakupowe i usługowe, rekreacyjne i rozrywkowe. Szeroka oferta prezentowana na 100 tys. m2 nowoczesnej powierzchni obejmuje 300 marek lokalnych i globalnych, w tym modę, usługi, restauracje i kawiarnie, multiplex, klub bilardowy i kręgielnię, fitness z basenem oraz place zabaw dla dzieci. Posnanię wyróżnia nowoczesna architektura, design oraz instalacje artystyczne, ponadstandardowa obsługa klientów oraz usługi oparte na technologiach i multimediach, które razem składają się na unikalny „customer experience”. Jest to pierwsze na poznańskim rynku centrum, które oferuje: „hands free shopping”, „collect & try” i „valet parking”. Wiele udogodnień przygotowano też dla rodzin, rowerzystów oraz osób zmotoryzowanych.



Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl