15 lat YTONG w Polsce
Minęło dokładnie 15-cie lat, odkąd marka YTONG jest na polskim rynku. Od tego czasu wiele się zmieniło w polskim budownictwie, ale YTONG jest w dalszym ciągu synonimem wysokiej jakości materiałów budowlanych.
Marka YTONG jest obecna na polskim rynku już od 15 lat. Dokładnie 21 marca 1995, w Ostrołęce, została podpisana umowa założycielska spółki YTONG Ostrołęka.
Od tego czasu YTONG stał się synonimem innowacyjnych, wysokiej jakości, markowych materiałów budowlanych – bloczków z betonu komórkowego. Dziś jednoznacznie kojarzy się również z energooszczędnością i ekologią.
Kolejną wiosnę budowlaną YTONG inauguruje stroną www.15latYTONG.pl zawierającą informacje na temat inicjatyw przygotowanych dla polskich klientów i fanów marki.
Z okazji 15-lecia YTONG zaprasza:
- studentów architektury i budownictwa oraz kierunków pokrewnych – do wyrażenia swojej opinii nt. przyszłości branży budowlanej w badaniu YTONG Dom 2020;
- wszystkich planujących budowę domu – na dni otwarte w fabrykach YTONG, spotkanie ze specjalistami, indywidualne konsultacje i porady, a także wyjątkową możliwość przyjrzenia się, jak produkowane są energooszczędne bloczki YTONG. Pierwsze spotkanie już 10 kwietnia, w Ostrołęce;
- wszystkich zainteresowanych budowaniem – do udziału w konkursie Energetyczny Konkurs Wiedzy Budowlanej – szczegóły już w kwietniu.
Zapraszamy na www.15latYTONG.pl!