10 nowych sklepów convenience otwartych w sierpniu


2016-09-05
Sieć sklepów Carrefour powiększyła się w sierpniu bieżącego roku o 10 nowych sklepów convenience. Sklepy zostały uruchomione we wszystkich formatach oferowanych przez sieć.

Nowe sklepy należące do sieci franczyzowej Carrefour zostały otwarte w różnych regionach kraju. Najwięcej, bo aż 5, uruchomiono w Warszawie, a pozostałe są dostępne dla klientów Płocku, Gorzowie Wielkopolskim oraz Łodzi. Placówki handlowe dołączyły do stale rozwijanej sieci sklepów osiedlowych i specjalistycznych Carrefour, która liczy już ponad 600 sklepów.

Przeczytaj również:

Formaty sklepów franczyzowych Carrefour Polska są dostosowane do funkcjonowania na każdym rynku: w większych i mniejszych miastach, a także na terenach wiejskich. Wypracowaliśmy rozwiązania gwarantujące sukces dzięki analizie i wyprzedzaniu trendów konsumenckich powiedział Marek Lipka, Dyrektor ds. Franczyzy i Sklepów Convenience w Carrefour Polska.Carrefour dynamicznie inwestuje zarówno w rozwój sieci, oferując partnerom nowe formy współpracy, jak również w kompleksowe modernizacje oferowanych konceptów.

Carrefour Polska stale modernizuje wszystkie posiadane formaty sklepów franczyzowych. Celem wdrażanych zmian jest dostosowanie wyglądu i oferty sklepów do nowych trendów konsumenckich. Dzięki temu firma opracowuje atrakcyjne i skuteczne formaty sklepów, które sprawdzają się na różnych rynkach – zarówno w większych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Mogą nimi zarządzać zarówno osoby z wieloletnim doświadczeniem handlowym, jak i dopiero zaczynający swoją karierę w prowadzeniu sklepu.

Franczyzodawca pomaga swoim partnerom na każdym etapie współpracy. Przed podpisaniem umowy Carrefour ocenia lokalizację i potencjał sklepu oraz ustala jego plan, wyposażenie i wizualizację. Przed otwarciem odbywają się szkolenia dla franczyzobiorcy i personelu oraz prace adaptacyjne w lokalu ze wsparciem ekipy otwarciowej. Przez cały okres współpracy czuwa nad nim opiekun regionalny, który dba o standardy, a także sugeruje, jak poprawić wyniki oraz pomaga wdrażać nowe elementy konceptu.

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

 

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

 

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.      



Nadesłał:

Biuro Prasowe Carrefour

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl