VIA Outlets zmienia Freeport Lisoba Fashion Outlet


2017-12-19
VIA Outlets otwiera 35 nowych sklepów i restauracji w Centrum Freeport Lisboa Fashion Outlet po przebudowie w ramach wartego 200 milionów euro programu remodelingu europejskiego portfolio

21 listopada 2017 roku VIA Outlets rozpoczęła proces otwierania 35 nowych sklepów i restauracji we Freeport Lisboa Fashion Outlet w pobliżu Lizbony dzięki przebudowie, która pozwoliła na poszerzenie portfolio centrum o marki premium i ma przełożyć się na znaczące zwiększenie liczby odwiedzających. Ta kompleksowa przemiana stanowi kolejną fazę w ramach wartego ponad 200 mln euro programu remodelingu 11 obiektów z portfolio VIA Outlets. Obecnie portfolio VIA Outlets jest jednym z trzech największych na rozwijającym się europejskim rynku outletów.

Przeczytaj również:

 

Calvin Klein Jeans & Underwear, Elisabetta Franchi, Furla i Timberland - to tylko niektóre z międzynarodowych marek modowych, które otwierają się w centrum handlowym w Alcochete, położonym 30 minut jazdy autobusem od Lizbony, przez słynny most Vasco da Gama nad rzeką Tag. Jubiler Tous, a także sklep z torebkami i akcesoriami Tumi otworzyły swoje nowe lokale we Freeport Lisboa Fashion Outlet. VIA Outlets poszerzyło także ofertę centrum w segmencie odzieży dziecięcej i wyposażenia domu.

 

- Te nowe, topowe brandy wzmacniają ofertę marek premium dostępnych we Freeport Lisboa Fashion Outlet i dołączają tym samym do grona takich firm jak: Carolina Herrera, Hugo Boss, Escada, Armani Outlet i Tommy Hilfiger - mówi Duncan Agar, Co-CEO w VIA Outlets. - Możemy zaobserwować, jak dobrze ukierunkowane inwestycje w ramach naszego programu remodelingu tworzą swoistą spiralę sukcesu: znacząca poprawa prezencji centrum, uzupełniona o lepszej jakości usługi i programy dedykowane gościom, znacznie podnoszą liczbę odwiedzjących jak i sprzedaż naszych partnerów. Naszym celem jest podniesienie sprzedaży w centrum w Lizbonie o ponad 20 proc. w przyszłym roku.

W związku z wynajęciem 80% nowej powierzchni, w centrum o obecnej, całkowitej powierzchni 35 777 m² znajduje się teraz ponad 130 sklepów i restauracji. Marki Le Creuset, Starbucks, Elisabetta Franchi i Tumi otwierają w tej lokalizacji swoje pierwsze salony outlet w Portugalii, dołączając do znanych marek premium: Coach, Hackett i Swarovski, które również wybrały to centrum na swój debiut na portugalskim rynku outletowym.

W ramach prac stworzono nową, północną część centrum Freeport Lisboa Fashion Outlet, otwarto grupę restauracji wokół nowego placu oraz przebudowano wejście główne.  Wszystkie budynki zostały przemalowane na spójne, jasne kolory. Wykorzystano także  lokalne materiały, tak by ceramika, drewno i metalowe elementy zastosowane na fasadach sklepów wpisywały się w  architekturę regionu. Nowy wygląd zyskała także przestrzeń wspólna centrum, w ramach której stworzono m.in. "Praça do Elétrico" -  park w stylu lizbońskim z brukowanymi alejkami i repliką słynnego tramwaju miejskiego nr 28.

 

- Chcemy, aby Freeport Lisboa Fashion Outlet był najlepszą destynacją zakupową w Lizbonie,  by nasi klienci wracali tu, chcąc spędzić przyjemny dzień odkrywając wspaniała ofertę marek premium. – dodaje Duncan Agar. - Poza stworzeniem najbardziej atrakcyjnej oprawy, kluczowe jest dostarczenie klientom niezapomnianych wrażeń i zapewnienie najwyższej jakości usług. Chcemy także, aby wizyta w naszym centrum stała się jednym z głównych punktów dla zagranicznych gości, którzy odwiedzają stolicę Portugalii.

Według rankingu Global Destinations Cities Index firmy Mastercard, Lizbona znajduje się w pierwszej piątce najszybciej rozwijających się miast w Europie pod względem liczby odwiedzających ją międzynarodowych gości w latach 2009-2016. Z kolei firma Global Blue, wiodący operator usługi tax free,  umiejscowił Lizbonę na siódmej pozycji w rankingu najlepszych destynacji zakupowych dla podróżujących po Europie. W ubiegłym roku portugalska stolica przyciągnęła 4 miliony zagranicznych gości, zyskując popularność szczególnie wśród Brazylijczyków i Chińczyków.

Freeport Lisboa Fashion Outlet to dotychczas piąte centrum VIA Outlets objęte programem  modernizacji, który rozpoczął się od centrum  Fashion Arena Prague Outlet w Czechach i kolejno objął: Landquart Fashion Outlet w Szwajcarii, Batavia Stad Amsterdam Fashion Outlet w Holandii i Mallorca Fashion Outlet w Hiszpanii. Poziom sprzedaży w czterech odnowionych centrach VIA Outlets wzrósł w ciągu pierwszych 9 miesięcy 2017 roku o ponad 15% (w stosunku rocznym), wyprzedzając w tym samym okresie, 10-procentowy wzrost w całym portfolio.

Strategia VIA Outlets zakłada pozyskiwanie centrów z potencjałem wzrostu przychodów możliwym dzięki ukierunkowanym inwestycjom, nowatorskiemu podejściu do zarządzania nieruchomościami i międzynarodowym inicjatywom marketingowym. Nieruchomości VIA Outlets charakteryzują się bardzo szerokim catchmentem i/lub znajdują się w lokalizacjach o dużym międzynarodowym potencjale turystycznym.

Program remodelingu VIA Outlets obejmie w dalszej kolejności centra: w szwedzkim Göteborgu, Wrocław Fashion Outlet w Polsce, w niemieckim Zweibrücken, hiszpańskiej Sewilli, portugalskim Porto oraz w Oslo, w Norwegii.



Nadesłał:

a.piwek

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl