Promocja firmy – social media to nie wszystko


Promocja firmy – social media to nie wszystko
2018-01-15
Przedsiębiorcy bardzo często zapominają o tym, że dziś komunikacja z klientami wykracza poza media społecznościowe. Aby wzrosła jej skuteczność, należy sięgać po jak największą liczbę dostępnych form przekazu.

O atrakcyjnych działaniach promocyjnych, już 25 stycznia we wrocławskim Idea Hub, opowie Marlena Mazur - ekspertka z dziedziny marketingu, założycielka agencji kreatywnej Inspiring Communication.  

Przeczytaj również:

Podczas szkolenia uczestnicy poznają kanały promocji offline i online oraz dowiedzą się jak efektywnie łączyć działania z obu tych obszarów. Marlena Mazur przedstawi również narzędzia promocji oraz wskaże sprawdzone metody służące ich dopasowaniu do rodzaju i specyfiki przedsiębiorstwa. Omówi także zasady, o których warto pamiętać podczas formułowania celów promocji, a w ramach podsumowania zaprezentuje praktyczne przykłady kampanii łączących działania z poszczególnych dziedzin.

Marlena Mazur jest założycielką wrocławskiej agencji kreatywnej Inspiring Communication, którą stworzyła od podstaw w zaledwie kilka miesięcy po ukończeniu studiów na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Specjalizuje się w przeprowadzaniu audytów marketingowych oraz tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji w kanałach social media.

Warsztaty „Promocja firmy – social media to nie wszystko” odbędą się 25 stycznia w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu. Informacje o zapisach znajdują się na profilu Idea Hub Wrocław na Facebooku oraz w serwisie Evenea pod adresem: www.socialmediatoniewszystko.evenea.pl



Nadesłał:

Komunikacja Plus

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl