MODERN-EXPO Z AGENCJĄ FACE IT!


MODERN-EXPO Z AGENCJĄ FACE IT!
2017-08-29
Modern-Expo S.A., lider w branży wyposażenia sklepów w Europie Środkowo-Wschodniej z rocznymi przychodami ponad 100 mln euro, będzie współpracował z Face it! Nowa agencja PR, wybrana w drodze rekomendacji, będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania public relations, w tym media relations i organizację eventów. Projekt prowadzi Paweł Adamski.

Modern-Expo działa od 1993 roku. Obecnie ma 3 nowoczesne fabryki na Ukrainie i Białorusi, a w 2017 r. otwiera nową w Lublinie. Firma w ostatnich latach otworzyła ponadto oddziały w Londynie, Berlinie, Paryżu, Amsterdamie i Dubaju, a swoje wyposażenie dostarcza do 60 krajów. Klientami Modern-Expo są światowe i lokalne marki m.in. Auchan, Pepsi, Carrefour, McDonald's, American Tobacco, Mars czy Żabka. Spółka zatrudniająca 2800 pracowników co roku notuje wzrost sprzedaży na poziomie 20 procent.

Przeczytaj również:

- Mamy już niekwestionowaną pozycję lidera w Europie Środkowo-Wschodniej. W tej chwili podejmujemy starania, aby stać się wiodącym dostawcą rozwiązań sklepowych również w Europie Zachodniej. Przed nami ważne wydarzenia: otwarcie nowej fabryki, wystawiennictwo targowe, więc na pewno nie zabraknie tematów do komunikacji - mówi Bogdan Łukasik, Przewodniczący Rady Nadzorczej firmy Modern-Expo.

Agencja Face it! działa od 2012 roku. Współpracuje z klientami z różnorodnych branż, m.in. z takimi firmami jak: Arte po polsku (europejski kanał TV), Cinema-City (największy operator kin w Europie Środkowo-Wschodniej), Paese (producent pielęgnacyjnych kosmetyków kolorowych), Prelios (doradztwo inwestycyjne), hotel Bacówka Radawa SPA, klubokawiarnia Polana, Grochola Prawdziwy Chleb (sieć piekarni), Showroom Solna-1 oraz Gawor Collection.



Nadesłał:

Naruszew

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl