Makarun w handlowym sercu Łomży?


Makarun w handlowym sercu Łomży?
2018-07-12
To możliwe już niebawem. Jest tylko jeden warunek – potrzebna jest kreatywna osoba, gotowa do nawiązania współpracy franczyzowej z największą w Polsce siecią spaghetterii typu „take away”. Kolejny po Białymstoku lokal tej ogólnopolskiej sieci street foodowej na Podlasiu ma szansę niebawem powstać w Parku Handlowym w Łomży. To niewątpliwie handlowe serce miasta - jest bowiem zlokalizowane w jego strategicznym punkcie - u zbiegu Alei Legionów i Piłsudskiego. W pobliżu znajduje się dworzec PKS. Natomiast Aleja Legionów to ruchliwa ulica, przez którą wiedzie najkrótsza trasa z Warszawy na Mazury, co szczególnie widać w sezonie letnim.

- Analizując miejsca, w których działają nasze punkty, uważamy, że Park Handlowy w Łomży jest świetnym miejscem dla uruchomienia w nim naszego biznesu - przekonuje Przemysław Tymczyszyn, współwłaściciel marki Makarun. - Z uwagi na specyfikę tej lokalizacji szczególnie liczymy na podróżnych korzystających ze znajdującego się nieopodal dworca autobusowego, ale przede wszystkim na klientów parku.

Przeczytaj również:

Co ciekawe, łomżyński Makarun ma powrócić do swoich korzeni - będzie w stu procentach nawiązywał do street foodu. Będzie to lokal działający w estetycznym, street foodowym pawilonie gastronomicznym. Potencjalny franczyzobiorca nie musi się w praktyce o nic martwić - wszystkie prace - od niezbędnych pozwoleń, poprzez dostosowanie, wyposażenie i obrandowanie kontenera - franczyzodawca bierze na swoje barki.

Potem wystarczy przejść cykl szkoleń i można ruszać z pomarańczową, własną spaghetterią. Szacowany koszt inwestycji to 135 tysięcy złotych netto. Jednak z decyzją nie warto zwlekać, bo zainteresowanie potencjalnych partnerów Makaruna, gotowych na nawiązanie współpracy jest znaczne. Według planów sieci, lokal powinien wydać pierwszą porcję oryginalnego włoskiego spaghetti jeszcze w tym roku.



Nadesłał:

publicum

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl