Magazyn Klif drugim najlepszym custom publishing w Polsce


Magazyn Klif drugim najlepszym custom publishing w Polsce
2018-05-28
Marka Klif została uhonorowana w tegorocznym konkursie Power of content marketing. To nie pierwsze wyróżnienie w tym konkursie jakie Klif otrzymał za wydawany dwa razy w roku magazyn custom publishing.

Złote Szpalty Roku zostały przyznane Magazynowi Mody Klif w 2016 roku, a w poprzednich latach magazyn otrzymał liczne wyróżnienia. Podczas tegorocznej jubileuszowej X Gali Power of content marketing jurorzy nagrodzili to wydawnictwo brązową nagrodą. O palmę pierwszeństwa Klif walczył z dwoma innymi centrami handlowymi, krakowską Bonarką i Posnanią. Złota nie przyznano.

Przeczytaj również:


Magazyn Klif, wzorowany na wiodących wydawanych na świecie pismach fashion, nieprzerwanie od 50 już edycji zapewnia wysokiej jakości treści i kompozycje zdjęciowe, które przedstawiają aktualne trendy dyktujące zachowania zakupowe klientów. Wydawany w dwóch wersjach, dla Domu Mody Klif w Warszawie oraz dla Galerii Klif w Gdyni, trafia do wyselekcjonowanej grupy odbiorców: stałych klientów, wyższego managementu, klientów wybranych hoteli, salonów spa, prywatnych klinik medycznych i mieszkańców wyselekcjonowanych osiedli w mieście i okolicach.

Jak komentuje Katarzyna Milewska, Leasing Manager, która odebrała statuetkę w imieniu Klifów, "Nagrodę otrzymaliśmy za konsekwentne trzymanie standardów pisma modowego oraz eleganckie sesje fotograficzne. Uzasadnienie jurorów jest dla nas bardzo ważne i motywujące do podejmowania wysiłków w dalsze śledzenie trendów i adaptowanie ich na polski rynek."


W marcu i we wrześniu wraz z wchodzącymi nowymi trendami wiosna-lato oraz jesień-zima, Magazyn Klif staje się przewodnikiem po nowościach lansowanych przez polskie i światowe domy mody. Pokazuje aktualne tendencje, najnowszą ofertę najemców fashion oraz beauty, a także wskazuje najważniejsze wydarzenia społeczno-kulturalne na lokalnych rynkach. Kontent uzupełniają zdjęcia kompozycyjne i sesyjne.


Magazyn Mody Klif jest jednym z elementów szerszej strategii content marketingowej, która wprowadzona została, by wzmocnić pozycjonowanie marki Klif jako eksperta w dziedzinie mody wśród mieszkanek Trójmiasta i Warszawy. To pozycja skierowana do wymagających czytelników, którzy interesują się światem mody i cenią produkty z najwyższej półki. Magazyn od wielu lat wydawany jest przez Valkea Media.


Power of Content Marketing Awards (dawniej Szpalty Roku) jest konkursem organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska już od dziesięciu lat. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. W konkursie oceniane są projekty digital oraz print. Jury, oceniające nadesłane prace, składa się z ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa.



Nadesłał:

Aliganza

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl