JBcomm silniejsza w CSR


2015-04-08
Agencja zakończyła realizację projektu w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy poszerzającego kompetencje jej konsultantów w zakresie CSR. Celem projektu było zwiększenie konkurencyjności JBcomm.

Projekt pt. „JBcomm – komunikacja odpowiedzialna społecznie. Wdrożenie strategii CSR drogą do rozwoju kompetencji spółki” trwał od czerwca 2014 r. do lutego br. W jego ramach firma wdrożyła własną strategię CSR, stworzyła i wprowadziła w życie kodeks etyczny oraz politykę środowiskową a także przeprowadziła badanie postrzegania CSR przez polskie przedsiębiorstwa – zarówno z sektora MSP jak i wśród dużych korporacji.

Przeczytaj również:

 

Efektem realizacji projektu jest także opracowanie i wdrożenie nowej metodologii audytu społecznego zaangażowania biznesu. Nowe narzędzie - Audyt CSR  – które poszerzyło ofertę usług JBcomm, umożliwia kompleksową analizę organizacji w oparciu o normę ISO26000. Obejmuje takie obszary jak: ład organizacyjny, prawa człowieka, praktyki związane z zatrudnieniem, kwestie środowiskowe, zagadnienia konsumenckie oraz zaangażowanie w rozwój społeczności lokalnych. Zidentyfikowane w wyniku audytu silne i słabe strony danego przedsiębiorstwa stanowią punkt wyjścia do stworzenia strategii jego społecznego zaangażowania.

 

Na realizację projektu JBcomm otrzymała od Szwajcarii w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej kwotę 98.000,00 zł netto. Pozostała część środków o łącznej wartości 76.537,00 zł pochodziła z budżetu Agencji.

 



Nadesłał:

JBcomm

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl